Deklaracja dostępności Szkoła Podstawowa w Siedliskach
 
Szkoła Podstawowa w Siedliskach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoła Podstawowa w Siedliskach.
Data publikacji strony internetowej: 2015-09-15
 
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
-filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych
-niektóre zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych
-mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności
-dokumenty w PDF nie są dokumentami edytowalnymi
-część plików nie jest dostępnych cyfrowo.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-15
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-03-30
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: dyr Janina Helon
E-mail: szkola_siedliska@nozdrzec.pl
Telefon: 134398042
Każdy ma prawo:
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej w Siedliskach
Adres: Siedliska 36
36 – 245 Nozdrzec
E-mail: szkola_siedliska@nozdrzec.pl
Telefon: 134398042
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Szkoła Podstawowa w Siedliskach 36-245 Nozdrzec. Szkoła posiada  2 budynki 36 i 36 a. Każdy z nich posiada wejście główne oraz dwa dodatkowe. W części budynku szkoły 36 znajduje się zaplecze dla boisk sportowych „ Orlik” (magazyny, prysznice, ubikacje. Wejścia nie zapewniają dostępu do osób niepełnosprawnych. Za budynkiem 36 są miejsca parkingowe. Oba budynki szkoły są parterowe. W budynku Orlik jest miejsce  dostosowane dla osób niepełnosprawnych (toaleta).
Sekretariat szkoły znajduje się w budynku szkoły 36a na parterze na wprost od wejścia głównego. Do każdej osoby niepełnosprawnej, po zgłoszeniu do sekretariatu zostaje skierowany pracownik, który zapewni wsparcie w załatwieniu spraw.